مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان؛ تلاش امدادگران هلال احمر مانع از آتش سوزی خودروی سواری

0 19

غلامی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر مانع از آتش سوزی خودروی سواری در کپورچال شدند گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در کمتر از ۱۵ دقیقه در محل وقوع حادثه حاضر و با استفاده از کپسول های آتش نشانی توانستند آتش را مهار کنند.

عصر کاسپین/ «سیاوش غلامی» در جمع خبرنگاران از تلاش امدادگران هلال احمر که مانع از آتش سوزی خودروی سواری در کپورچال انزلی شدند خبر داد و گفت: روز جاری در ساعت ۱۴:۰۲ گزارشی مبنی بر حریق یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور بندر انزلی به رضوانشهر منطقه سنگاچین، کپورچال، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از دریافت گزارش بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند افزود: با اقدام سریع عوامل امدادی جمعیت هلال احمر توانستند کمتر از ۱۵ دقیقه در محل وقوع حادثه حاضر و با استفاده از کپسول های آتش نشانی آتش را مهار کنند.

وی اظهار کرد: این حادثه فقط یک مصدوم داشت و خوشبختانه این مصدوم نیز قبل از وقوع حادثه از خودرو خارج شد.

غلامی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در همه شرایط آماده خدمت رسانی به مردم است تصریح کرد: مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =