مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت : هفته حمایت از صنایع کوچک ؛ تلاش در مسیر جهش تولید

0 16

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک از شهرک صنعتی نال کیاشر لنگرود بازدید کرد

عصرکاسپین/به گزارش روابط عمومی ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک از شهرک صنعتی نال کیاشر لنگرود بازدید کرد و گفت : حمایت از صنعتگران و کارآفرینان شاغل در صنایع کوچک به نحوی حمایت از ایجاد اشتغال صنعتی پایدار و گسترش عدالت اجتماعی در همه مناطق به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی افزود : اگر اقتصاد کشور به سمت اینگونه صنایع سوق داده شود شاهد تغییرات بنیادین در اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص اهمیت و جایگاه صنایع کوچک بیان داشت : صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایینی که نیاز دارد، فشار مالی سنگینی به دولت وارد نمی کند اما در مقابل ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد.

سعیدی کیا افزود : در عصر توسعه نقش افرینی صنایع کوچک قرار داریم ، یک چهارم اشتغال کل جهان و یک سوم مجموع سرمایه گذاری ها در صنایع کوچک است.

وی در ادامه بیان داشت : اگر به دنبال توسعه و رونق اقتصادی بر مبنای سیاستهای اقتصاد مقاومتی هستیم ، باید بدانیم که با توجه به واقعیت اقتصاد ایران میبینیم سهم بنگاههای کوچک اقتصادی کاملا قابل توجه است و این بخش از اقتصاد به رشد و شکوفایی برسد، به توسعه اقتصادی هم خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت : اصلی ترین بخش اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور توجه به توانمندیهای داخلی و دستیابی به اهداف صادراتی است، می طلبد تا با ایجاد نشاط در این بنگاه ها به نوعی برای ۹۶ درصد از اشتغال کشور برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم، چون با توسعه اشتغال در این بخش اقتصادی میتوان به افق های صادراتی بیشتری دست یافت.

وی در پایان بیان داشت : مدیران و فعالان صنعتی و اقتصادی عقیده دارند که با حمایت صحیح و حرفه ای از بنگاه های کوچک صنعتی، می توان علاوه بر ارتقای توانمندی صنایع، از بازارهای جهانی نیز سهم گرفت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + دوازده =