مشارکت ٢٨ میلیارد تومانی مردم استان جهت کمک به جامعه ی هدف بهزیستی در سال ١٣٩٩

0 9

اولین جلسه ی شورای مشارکت استان گیلان با حضور دکتر قاسم نژاد معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری ، دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی ،دکتر حیدری مدیرکل اجتماعی استانداری و اعضای حقیقی و حقوقی شورا در استانداری گیلان برگزار شد.

عصر کاسپین/ در ابتدای جلسه دکتر نحوی نژاد با برشمردن اهمیت برگزاری جلسات این شورا عنوان کرد: حضور فعال و مستمر تمامی افراد حقیقی و حقوقی عضو شورا می تواند نقش به سزایی در افزایش مشارکت های مردمی داشته باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با مشارکت مردم خوب استان گیلان توانستیم بیش از ٢٨ میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی در سال ١٣٩٩ جذب داشته باشیم.
مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اجرای پویش های مردمی در راستای جلب مشارکت خیرین عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان و در قالب پویش ضیافت همدلی ، مبلغی معادل ٣ میلیارد و چهارصد و سی میلیون تومان جذب شد که بر این اساس استان گیلان حائز رتبه ی اول در سطح کشور شد.
در ادامه دکتر قاسم نژاد با قدردانی از تلاش های مجموعه ی کارکنان بهزیستی و شرکای اجتماعی این سازمان به جهت جلب مشارکت های مردمی و تقدیر از نوع نگاه مردم نیکوکار گیلانی افزود: امروزه با توجه به نوع نیاز جامعه و تفاوت نیازهای اقشار محروم نسبت به گذشته، دستگاه های درگیر باید اقدامات فرهنگی لازم به جهت سوق کمک های خیرین به سمت نیازهای جامعه، انجام دهند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به مصوبات جلسات پیشین و تشکیل شورای مشارکت های مردمی در سطح شهرستانهای استان خواستار تشکیل مستمر و منظم این جلسات در شهرستانها به منظور شفاف سازی در نوع جلب مشارکتها و نحوه ی هزینه ی کرد این مبالغ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =