کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین و شیشه! انهدام باند قاچاق موادمخدر در محور رودبار به رشت

0 19

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری باند ۳ نفره قاچاق موادمخدر در محور «رودبار به رشت» و کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه در بازرسی از خودرو آن‌ها خبر داد.

عصر کاسپین/ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری باند ۳ نفره قاچاق موادمخدر در محور «رودبار به رشت» و کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه در بازرسی از خودرو آن‌ها خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر در محور «رودبار به رشت» در حال تردد است افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استقرار نامحسوس در این محور، خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع نوع هروئین و ۲ کیلو گرم ماده محرک شیشه در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: متهمان ۳۱ و ۳۴ و ۳۷ساله این پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی به توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با موامخدر تاکید کرد و گفت: مقابله با جذابیت‌های انحرافی مصرف موادمخدر که رسانه‌های معاند منتشر می‌کنند، نیازمند عزم مضاعف و مشارکت همه دستگاه‌ها است.

سرهنگ احمدپور در پایان از خانواده‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − نه =