۱۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه خلخال-طارم-منجیل تامین شد

0 15

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه خلخال-طارم-منجیل تامین شد.

 

عصر کاسپین/ سید غنی نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیگیری‌های انجام یافته در جهت ادامه عملیات اجرایی طرح “خلخال-طارم_منجیل ” بخشی دیگر از جدول تخصیص اعتبار طرح های تملک دارایی‌های سرمایه ای ابلاغ شد که اعتباری معادل ۱۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان جهت ادامه عملیات اجرایی این پروژه تخصیص داده شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات راه سازی در سمت استان اردبیل و زنجان توسط پیمانکاران مجری پروژه در حال اجرا است که این مسیر شاهرگ حیاتی استان بوده و بیشترین اهتمام و اقدامات مسئولان در حوزه عمران، در جهت تسریع در عملیات اجرایی این طرح صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پرداخت مطالبات پیمانکاران اجرای طرح راه‌سازی عملیات اجرایی پروژه شتاب گرفته، بیان کرد: افزایش زمان اجرای پروژه‌های عمرانی بدلیل نوسان قیمت کالاها و خدمات در کشور هزینه‌های اجرایی را بمراتب افزایش می‌دهد.

نظری تصریح کرد: با تکمیل این پروژه مسافت فعلی اردبیل – تهران ۸۵ کیلومتر کمتر خواهد شد و در آینده با تکمیل و بهره‌برداری از این راه اصلی ایمن و فاقد گردنه برفگیر تحول بزرگی در رونق گردشگری ایجاد می‌شود.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه برای هر ۲ استان همسایه زنجان و اردبیل حیاتی است و مسئولان در تلاش برای تکمیل و افتتاح آن برای دسترسی آسان مردم به زرگران رشت قزوین از طریق شهرستان منجیل هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − ده =