مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی در توانمندسازی تعاونی‌ها موثر

0 14

نشست کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی های توسعه و عمران استان با حضور علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و اعضای کارگروه در اداره کل برگزار شد.

عصر کاسپین/ علیزاده در این نشست با تاکید بر اهمیت نظارت و ارزیابی شرکت های تعاونی توسعه و عمران خواستار تسریع در آسیب شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهای اجرایی جهت فعال سازی این شرکت ها شد.

وی بابیان اینکه تاکنون تنها در دو شرکت تعاونی ۲۵درصد از واگذاری‌های دولتی محقق شده افزود: شرکت هایی که تاکنون اقدام نکردند می‌توانند با پیگیری از ظرفیت بخش های دولتی استفاده کنند.

علیزاده با تاکید بر توجه جدی روسای ادارات شهرستان‌ها به وضعیت و عملکرد تعاونی‌های توسعه وعمران گفت: روسا موظف هستند برای آسیب شناسی و پیگیری وضعیت تعاونی ها به صورت مستمر و هفتگی با مدیران تعاونی‌ها و در صورت نیاز طبق تفاهم‌نامه مشترک با وزارت کشور با فرمانداران نیز نشست های کارشناسی برگزار کنند.

وی اضافه کرد : با بررسی برنامه های کوتاه مدت تعاونی‌ها چنانچه کوتاهی در تحقق این برنامه ها صورت گیرد از مدیران تعاونی ها و روسای ادارات جهت ارایه توضیحات به جلسات کارگروه دعوت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: الگوسازی تعاونی‌ها موفق، برگزاری جلسات با مدیران تعاونی‌ها موفق و پیشرو ، استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی جهت توانمندسازی تعاونی‌ها و استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از جمله اقدامات موثر در فعال‌سازی شرکت های تعاونی توسعه و عمران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + شش =