مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: برگزاری رویدادهای ورزشی توان تولید استان را افزایش می‌دهد

0 15

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ایجاد انگیزه و نشاط برای کارگران با برگزاری رویدادهای ورزشی در جامعه کار و تلاش از جمله اهداف مهم اداره کل است.

عصر کاسپین/ عباس علیزاده در حاشیه مجمع سالانه هیئت ورزش کارگری با اشاره به تاریخچه ورزش کارگری گفت: مهمترین مولفه در بخش ورزش کارگران، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است زیرا با ایجاد نشاط اجتماعی باعث افزایش بهره وری نیروی کار، ارتقاء سطح تولید و در نهایت رونق اقتصادی می شود.

وی خاطرنشان کرد : در شرایط سخت اقتصادی امروز می توانیم با ترویج فرهنگ ورزش همگانی و بالا بردن سلامت جسمی و روحی کارگران که بازوان اصلی چرخه تولید هستند زمینه بهبود وضعیت معیشت این قشر ارزشمند را فراهم کنیم.

علیزاده  از شرکت هیئت ورزش کارگری استان گیلان در ۷۲ فعالیت کشوری و استانی در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد  ۲ رویداد به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در ۲۰ رویداد دیگر نیز ورزشکاران منتخب استان گیلان در قالب تیم به مسابقات در رشته های گوناگون اعزام شدند.

علیزاده همچنین از برگزاری ۲ دوره آموزشی مربیگری درجه ۳ دفاع شخصی و وبینار آموزشی شطرنج در سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به ابتکار اجرای “پویش دوشنبه‌های ورزش و کار “با رویکرد توسعه ورزش همگانی در واحد های تولیدی از سوی فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت: به رغم محدودیت های ناشی از ویروس کرونا یکی از شاخص ترین فعالیت های ورزشی صورت گرفته برگزاری ۲۴ پویش در واحدهای تولیدی گیلان بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین  از برگزاری ۶ پویش ورزش و کار  و ۱۲ فعالیت کشوری و استانی از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با سیر نزولی و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا شاهد گسترش فعالیت های هیت ورزش کارگری استان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 12 =