بمناسبت فرا رسیدن روز اورژانس(۲۶شهریور)؛دکتر سالاری از کارکنان اورژانس ۱۱۵ گیلان تقدیر کرد

0 39

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اهدای گل از تلاش‌های کارکنان اورژانس ۱۱۵ تقدیر کرد.

عصر کاسپین/ دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن روز اورژانس پیش بیمارستانی(۲۶شهریور)، ضمن بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان ، فرارسیدن این روز را به همکاران پرتلاش اورژانس تبریک گفت.
دکتر ارسلان سالاری در بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان ضمن خدا قوت به این قشر پرتلاش با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر حاضر شدن در جمع کارکنان اورژانس، از مراکز فرماندهی عملیات بحران، پایش مراقبت‌های درمانی اورژانس و مرکز ارتباطات و پاسخگویی نیز بازدید کرد و در جریان کم و کیف ارائه خدمات آن قرار گرفت.
دکتر سالاری همچنین در مرکز ارتباطات اورژانس حاضر شد و ضمن بررسی امکانات و استعدادهای این بخش، از طریق ارتباط بی‌سیم، روز اورژانس را به پرسنل عملیاتی در پایگاه‌ها تبریک گفت و از زحمات آن‌ها تقدیر کرد.
 حضور در مرکز واکسیناسیون و بررسی نحوه تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از دیگر برنامه‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روز اورژانس بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 2 =