در جلسه رفع موانع تصفیه خانه شیرابه سراوان؛ شهرداری رشت به مفاد قرارداد تصفیه خانه شیرابه سراوان عمل کرده است

0 12

جلسه رفع موانع تصفیه خانه شیرابه سراوان ظهر دیروز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، سید حسین رضویان رئیس کمیسیون بهداشت شورا، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و مجری پروژه برگزار شد.

عصر کاسپین/  جلسه رفع موانع تصفیه خانه شیرابه سراوان ظهر دیروز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، سید حسین رضویان رئیس کمیسیون بهداشت شورا، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و مجری پروژه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی مشکلات و موانع بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه سراوان، اظهار کرد: تصفیه خانه شیرابه سراوان باید پیش تر از این با ظرفیت در نظر گرفته شده به بهره برداری می رسید اما متاسفانه به دلیل یکسری از مشکلات بهره برداری از آن با ظرفیت مورد نیاز به تاخیر افتاد.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شهرداری رشت به مفاد قرار داد این پروژه عمل کرده است، افزود: این جلسه به منظور اجرای مفاد قرارداد و رسیدگی به مشکلات و اختلافات فی مابین شهرداری و مجری جهت تسریع به این پروژه برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه سراوان نقش مهمی در کاهش آلودگیهای زیست محیطی بالاخص آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت و سلامت مردم دارد، بیان کرد: شیرابه زباله سراوان مخاطرات زیست محیطی فراوانی در رشت رقم زده که امیدواریم با اقداماتی از جمله تصفیه خانه شیرابه سراوان، دفن بهداشتی زباله و افزایش ظرفیت کمپوست و سرعت بخشیدن به نصب دستگاه زباله سوز، بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

در این جلسه رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت ضمن اشاره به مفاد قرارداد منعقد شده تصفیه خانه سراوان، اظهار کرد: می‌بایست کوشش ها بر این استوار باشد که در سریعترین زمان ممکن پروژه تصفیه خانه شیرابه سراوان به اتمام رسیده و کاربرد عملیاتی پیدا کند.

سید حسین رضویان با بیان اینکه مردم شهر رشت منتظر تکمیل و بهره برداری این پروژه می باشند، اذعان داشت: چنین پروژه هایی با کیفیت زندگی شهروندان ارتباط داشته و متاسفانه عدم اتمام و بهره برداری از آن سلامت مردم را تهدید می کند. بنابراین حل نمودن مسائل موجود و سرعت بخشی به تکمیل تصفیه خانه از اولویتهای شورای ششم بوده که تاثیر به سزایی در رفع معضلات زیست محیطی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری رشت نیز اذعان داشت: بر اساس مفاد قرارداد منعقده و با راهکارهای ارائه شده، باید موانع موجود رفع گردد.

علی بهارمست با اشاره به اینکه حل مشکلات جهت بهره برداری از تمام ظرفیت تصفیه خانه نیازمند تعامل و همکاری همه جانبه میباشد از معاونین مربوطه خواست سریعا با رعایت مفاد قرارداد با برگزاری جلسات کارشناسی، برنامه زمان بندی عملیاتی شدن فاز نهایی تصفیه خانه را ارائه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − سیزده =