فرماندار رشت؛ تزریق ۴۱۷ هزار دز واکسن/ پایگاه های واکسیناسیون رشت شبانه روزی می شود

0 35

فتح اللهی با بیان اینکه تا کنون ۴۱۷ هزار دز واکسن در رشت تزریق شده است گفت: ۲ پایگاه واکسیناسیون رشت شبانه روزی می شوند.

عصر کاسپین/  «علی فتح‌اللهی» امروز (دوشنبه، ۲۲ شهریور ) در جلسه ستاد کرونا ویروس شهرستان رشت اظهار داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبختانه شاهد کاهش بستری ها و تغییر رنگ کرونایی در شهرستان‌های گیلان هستیم.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه حدود ۶۴ درصد مردم رشت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: در حال حاضر نزدیک به ۸۵ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان رشت در بخش‌های عمومی، اصناف، ادارات، بیماران خاص و …فعال است.

 

وی به آمار بستری‌ها اشاره و اذعان کرد: شهرستان رشت از تعداد ۶۲۱ بستری در هفته گذشته به تعداد ۴۳۵ بستری تا به امروز رسیده است.

 

فتح اللهی افزود: طبق آمار دریافتی این شهرستان از آمار روزانه پذیرش بیمار از تعداد ۱۱۲ نفر در روز طی هفته گذشته اکنون به ۷۶ نفر در روز رسیده است و در آمار فوتی‌ها هم از تعداد ۲۰ نفر در هفته گذشته به تعداد هشت نفر رسیده‌ایم.
 

وی در ادامه نظارت بر اصناف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: هفته گذشته از ۲ هزار و ۵۹۷ واحد صنفی بازدید شد که از این تعداد به ۱۶۶ واحد اخطار داده شد، همچنین ۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها پلمب شدند.

 

فرماندار رشت به آمار تزریق واکسن در این شهرستان رشت اشاره و اضافه کرد: شهرستان رشت ۷۰۰ هزار جمعیت هدف واکسیناسیون دارد که از این مجموع تا کنون ۴۱۷ هزار دز واکسن تزریق شده که ۲۷۵ هزار دز اول را تزریق کرده و ۱۴۲ هزار نفر هم دز دوم را تزریق کردند.

 

فتح اللهی اظهار داشت: به‌زودی در شهرستان رشت ۲ پایگاه واکسیناسیون شبانه روزی راه اندازی خواهد شد.

 

وی تاکیدکرد: ظرفیت ثبت نام در سایت سلامت جهت دریافت نوبت تزریق واکسن افزایش یافته و روزانه ظرفیت ۸۰۰۰ نفر ثبت نامی فراهم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 16 =