نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناروی و فن بازار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

0 13

با هدف ایجاد همگرایی موثر در فضای پژوهش و فناوری کشور جلسه‌ای به منظور هماهنگی دستگاه های اجرایی منتخب با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با برخی از روسا و معاونین برخی از دستگاه های اجرایی کشور برگزار شد.

عصر کاسپین/ به منظور ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح ملی و ارتقاء جایگاه فعالان در این حوزه جلسه ای به دو صورت حضور و مجازی با حضور سرپرست دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه مدیریت شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، رئیس پژوهشکده قوه قضاییه، رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعای ناجا، معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی امور شورای شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان تامین اجماعی، معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس پژوهشگاه علوم و فنونی هسته‌ای و دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با هدف ایجاد هم‎افزایی در برگزاری نمایشگاه ملی هفته پژوهش سال جاری؛ برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر ارتقاء جایگاه فعالان حوزه پژوهش و فناوری در سطح ملی، اعلام شد در سال جاری بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به منظور ارائه آخرین یافته های فناورانه در دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله رشته های مرتبط صنعتی، کشاورزی، دارویی و خدماتی از تاریخ ۲۴ آذرماه الی ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ ، همزمان با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل برگزار می شود.

همچنین برنامه های متعددی در قالب آیین هفته پژوهش و فناوری در سطح ملی با حضور دستگاه های اجرایی و وزارت خانه های مرتبط در نظر گرفته شد که می توان به هفته پژوهش و فناوری استانی اشاره نمود. که در این نشست مقرر شد تا هفته پژوهش و فناوری استانی از ۱۳ آذرماه الی ۱۹ آذرماه سال جاری در استان ها برگزار شود.

در این جلسه با حضور معاونین پژوهشی و تحقیقاتی از وزارتخانه های مختلف برگزار شد نقطه نظرات اعضای شرکت کننده جهت برگزاری هرچه بهتر این هفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم بذکر است در ابتدای شهریورماه امسال، دکترغلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، در حکمی دکترعلی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان را به عنوان «دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار سال ۱۴۰۰» منصوب کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =