کارخانه رشت الکتریک دانش بنیان خواهد شد

0 33

در دیدار مدیرعامل شرکت رشت الکتریک با رئیس پارک علم و فناوری گیلان: کارخانه رشت الکتریک دانش بنیان خواهد شد.

عصر کاسپین/ در این دیدار رضا امیدوار از برنامه‌های جامع، برای احیاء این کارخانه گفت: در حوزه صنعت به زودی شاهد به بار نشستن خواسته‌های مردم گیلان برای راه‌اندازی، تولید و اشتغالزایی در رشت الکتریک خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش‌های زیادی برای تسریع در روند بازگشایی، در حال انجام است. ولی نگاه ما به تولید در این کارخانه بصورت تولید محصولات با تکنولوژی روز دنیا خواهد بود و ما می‌خواهیم با هدف حضور در بازارهای جهانی اقدامات مناسبی انجام دهیم که یکی از این اقدامات رفتن به سمت تولید محصولات دانش بنیان است.

وی افزود: برای دانش بنیان شدن شرکت رشت الکتریک و محصولات تولیدی آن، نیاز به همراهی همه جانبه مجموعه استان و خصوصا حمایت پارک علم و فناوری گیلان است که بتوانیم شرکت رشت الکتریک آغاز بکار خود را با تولید محصولات دانش بنیان شروع کند.

علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور وی در این سازمان گفت: پارک علم و فناوری گیلان با بیش از ۱۸ سال تجربه در حمایت از فناوران و نوآوران و راه اندازی کسب‌وکار های مبتنی بر دانش و دانش بنیان، آمادگی دارد تا این شرکت بزرگ را همراهی و حمایت نماید.

وی ادامه داد: شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان با همکاری و هم‌افزایی می‌توانند محصولات جدید و دانش بنیانی تولید و روانه بازار نمایند. پارک علم و فناوری از یک سو و شرکت‌‎های فناور و دانش بنیان استان نیز از سوی دیگر می‌توانند راه را برای دانش بنیان شدن شرکت رشت الکتریک هموار نمایند.

وی در پایان گفت: پارک علم و فناوری گیلان در خصوص حمایت از راه‌اندازی این کارخانه تلاش لازم را بعمل خواهد آورد و می‌توان از حضور شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان نیز برای توسعه مبتنی بر دانش این شرکت بهره‌مند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + پانزده =