۱۸۳ پروژه عمرانی و خدماتی و گردشگری در رودسر بهره برداری می‌شود

0 11

فرماندار رودسر با اشاره به بهره برداری از ۱۸۳ پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۶۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

عصر کاسپین/ محمد مهدی مظفری ظهر سه شنبه در مراسم واگذاری مسکن مددجویی با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور مسئولانی است که خدمت بی منت و صادقانه به اقشار ضعیف و محروم جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند، اظهار کرد: خدمات شهیدان رجایی و باهنر از یاد مردم ایران نمی‌رود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه سال جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها فرصتی مناسبی برای ارائه خدمت از سوی مسئولان با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: مسئولان با الگوبرداری از این دو شهید بزرگوار باید گام‌های بلندی برای توسعه و پیشرفت کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۱۸۳ پروژه با بیش از ۶۳ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری در شهرستان رودسر بهره برداری می‌شود، گفت: این پروژه‌ها حوزه شیلات، آسفالت، طرح توسعه عمران شهری مخابرات، مسکن مددجویی است.

۵۰۰ واحد مسکونی امسال تحویل مددجویان بهزیستی می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال زایی بهزیستی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه توانمند سازی مددجویان، اظهار کرد: ۵۵ واحد مسکونی با اعتبار ۱۴۸ میلیارد ریال هفته دولت امسال واگذار می‌شود.

ساسان جهانبخش با بیان اینکه از این تعداد پنج واحد مسکونی در شهرستان رودسر واگذار می‌شود، گفت: تا پایان امسال نیز ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده می‌شود.

کمبود زمین در رودسر برای ساخت مسکن مددجویی

رئیس اداره بهزیستی رودسر با اشاره به واگذاری دو واحد مسکن مددجویی در این شهرستان، افزود: برای احداث این واحدها ۲۸۰ میلیون تومان هزینه شده است. در هفته

مهری طاهری با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۱ خانواده دارای سه معلول شناسایی شده اند، گفت: متأسفانه با کمبود زمین در شهرستان رودسر برای ساخت مسکن برای این افراد مواجه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + سه =