۳۳ متخلف اقتصادی در آستارا شناسایی شدند

0 16

آهنی گفت: در بازرسی‌‎های صورت گرفته در مردادماه سال جاری، ۳۳ متخلف اقتصادی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عصر کاسپین/ «محسن آهنی» اظهارکرد: در مرداد سال جاری و در قالب طرح نظارتی یک‌هزار و ۳۰۷ واحد صنفی خدماتی، تولیدی و توزیعی بازرسی شدند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه همچنین در این مدت از ۵۲۰  نانوایی بازرسی شد، افزود: در قالب این بازرسی‌ها، ۳۳ متخلف اقتصادی شناسایی شدند که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

وی تصریح‌کرد: برای این تعداد پرونده، ۶۰۶ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۷۰۰ ریال جریمه از سوی تعزیرات حکومتی صادر شد که متخلفین باید آن را پرداخت کنند.

 

آهنی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها با هدف اصلاح نظام توزیع عادلانه و تنظیم بازار صورت گرفت، اظهارکرد: عمده تخلف‌ها گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، رعایت نکردن ساعات کار نانوایان و عدم ارائه صورت حساب بود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه در قالب این طرح ۵۲ گشت مستقل و ۹ گشت مشترک با همکاری ادارات و دستگاه‌های ذیربط انجام شد، افزود: در مدت یاد شده همچنین ۱۴ شکایت و گزارش‌های مردی به ستاد خبری اداره صمت آستارا واصل شد که مورد رسیدگی قرار گرفتند.

 

آهنی خاطرنشان ساخت: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را به شماره ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − سه =