کشف یک کیلو و ۶۵ گرم تریاک و هروئین در زیباکنار لشت نشا

0 31

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از کشف یک کیلو و ۶۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین در حوزه استحفاظی پاسگاه زیباکنار و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی رشت از کشف یک کیلو و ۶۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین در حوزه استحفاظی پاسگاه زیباکنار و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی اخلاق‌مداری در جامعه است اظهار داشت: معضل اعتیاد به موادمخدر مسئله‌ای جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع و استعمال موادمخدر در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی زیباکنار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات پلیسی پس از اطمینان از صحت موضوع، محل استعمال و فروش مواد را داخل باغی در یک اتاقک نیمه کاره شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری متهم مورد نظر و همدستش خبر داد و بیان داشت: ۵۵۰ گرم تریاک و ۵۱۵ گرم هروئین در بازرسی از محل مورد نظر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان ۴۵ و ۵۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =