حمایت قاطع هیمالیانورد مطرح گیلانی از انتخاب رئیس جدید هیئت کوهنوردی؛ انتخاب رضا رسولی، گامی برای خروج هیئت کوهنوردی از انزواست

0 28

آرمان حداد هیمالیانورد مطرح گیلانی از انتخاب رضا رسولی به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان حمایت کرد.

عصر کاسپین/ در خبرها داشتیم که رضا رسولی عضو سابق شورای کلانشهر رشت در انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی با پشت سر گذاشتن مصطفی قامتی به عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.

این موضوع با حواشی زیادی همراه شد. عده‌ای این اتفاق را سیاسی قلمداد کردند و برخی دیگر خوشحال از این تغییر و تحول، آن را به فال نیک گرفتند.
به همین منظور پای صحبت‌های آرمان حداد، هیمالیا نورد برجسته گیلانی نشستیم تا نظراتش را در این خصوص جویا شویم.

حداد ضمن مثبت ارزیابی کردن انتحاب رسولی به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان گیلان گفت: ضعف مفرط در مدیریت قبلی این هیئت باعث شده بود تا بسیاری از قهرمانان این رشته ورزشی ازاین هیئت فاصله گرفته و جالب این که هیچ تلاشی برای بهبود این شرایط دیده نمیشد.
با هم خلاصه‌ای از دلایل‌عدم انتخاب مجدد قامتی رئیس سابق هیئت کوهنوردی استان گیلان را از دیدگاه آرمان حداد را می‌خوانیم:
* قصور در امدادرسانی در حادثه علم کوه که باعث فوت دوست عزیزمان سینا متجدد از انزلی شد
* عدم شفافیت و بیمه نکردن و پنهان کاری از طرف هیئت و باشگاه مذکور که شخص قامتی هم رئیس هیئت بودند و هم بازرس و هم هیئت امنای همان باشگاه
* «باشگاه خانه کوهنوردان» یک ماه به علت تخلف همین مورد پلمپ و فاقد فعالیت بود
* استفاده نکردن از افراد با تجربه و توانمند در عرصه و بدنه هیئت و کارگروه‌ها
* به انزوا رساندن سنگنوردی وعدم حمایت از این رشته المپیکی
* و در نهایت دادن یک لیست فاقد تخصص و کارآیی جهت مجمع انتخاباتی
این مشکلات و همچنین برخی ناعدالتی‌های دیگر باعث گردید تا تعدادی از افراد فعال، پویا و اثرگذار رشته کوهنوردی استان به این نتیجه رسیدیم که رضا رسولی می‌تواند بسیاری از گره‌ها و مشکلات بیرونی هیئت را حل نماید که متاسفانه طی سالیان گذشته مدیریت قبلی به دلیل کارکرد انفرادی وعدم تعامل با سایر سازمان‌ها حتی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نتوانست این مشکلات را مرتفع کند.
حداد در انت‌ها ابراز امیدواری کرد که با همدلی و اتحاد کل جامعه ورزش استان به طور ویژه کوهنوردان، این هیئت بتواند مشکلات را یکی یکی پشت سر گذاشته و به دوران پرشکوه نه چندان دور خود باز گردد.
در مجمع انتخابات ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان که با حضور رضا زارع رئیس فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید، رضا رسولی با کسب ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان انتخاب شد.

مصطفی قامتی دیگر کاندیدای این انتخابات نیز موفق به کسب ۸ رای شد.
شایان ذکر است دفتر هیئت کوهنوردی استان گیلان شنبه بیستم شهریور ماه توسط مسئولین اداره ورزش استان به رسولی رئیس جدید این هیئت تحویل داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =