شهردار منتخب ماسال انصراف داد+ متن بیانیه

0 19

محمد کاتوزی که با رای اعضای شورا به عنوان شهردار ماسال انتخاب شده بود انصراف خود را اعلام کرد.تحریک و اغفال عده ای، برعلیه جایگاه شهرداری، که با گزارش‌های دروغین، قصد تخریب و بدنامی داشتند.

عصر کاسپین/ محمد کاتوزی که با رای اعضای شورا به عنوان شهردار ماسال انتخاب شده بود انصراف خود را اعلام کرد.

متن استعفا به شرح زیر است:

” به نام خداوند بخشنده و مهربان

اینک که به لطف الهی و بزرگواری، عنایت و دوراندیشی اعضای محترم شورای شهر ماسال که خود از استقبال و اقبال زیاد مردمی برخوردار بودند، برای بار دوم بعنوان شهردار شهر تاریخی و ماندگار ماسال، با رأی کامل همه آن‌ها (۵ رأی) انتخاب شدم، باید بر خود ببالم و از همه این عزیزان سپاسگزار و قدردان باشم

از آنجایی که هدف بنده در مدت چهار سال، خدمت درست و صادقانه به مردم بود، دشمنان و بدخواهان مردم نیز بیکار نبوده و سختی‌های فراوانی را تحمیل نمودند که تعداد اندکی از آن را برمی‌شمارم:

تهمت‌ها و پاپوش‌هایی که در این مدت توسط افراد سودجو و منفعت طلب و به ویژه عده‌ای که با پوشش و لباس سیاسی که همیشه منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دادند، مورد هجمه بوده‌ام.

سهم خواهی‌های غیرمتعارف عده‌ای که همیشه سعی دارند زحمات مسئولین را به نام خود مصادره و خود را بعنوان دلسوز مردم معرفی می‌نمودند.

تحریک و اغفال عده ای، برعلیه جایگاه شهرداری، که با گزارش‌های دروغین، قصد تخریب و بدنامی داشتند.

برخی افراد غیرمسئول، حتی با نادانی و در شگفتی تمام، با تعقیب و دنبال کردن‌های محسوس و نامحسوس در تمام ساعت‌های شبانه روز، لحظه‌ای مرا آرام نمی‌گذاشتند و حتی اقدام به تخریب خودروی اداری نمودند.

اینجانب با بررسی همه جوانب که برای بنده چیزی جز خدمت نبوده و نیست. ولی از آنجایی که گاهی باید مصلحت مردم و شهرم را بر مصلحت خویش ترجیح دهم. تصمیم قطعی خود را در این روز عزیز که مصادف است با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، و با در پیش بودن شهادت امام هشتم شیعیان جهان، استعفای خود را اعلام و از حضور اعضای محترم شورای شهر که نمایندگان مردم بوده و تک تک شهروندان عزیز مرخص می‌شوم.

اینجانب بنابر تعهدات دینی و اخلاقی خود، همیشه و با تمام وجود، در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولی امر مسلمین و مسئولین محترم و خدمتگزار بوده و خواهم بود. همانا که زندگی خویش را وقف خدمت به همشهریان عزیز و ملت شریف خواهم نمود. بنده با تمام تلاش و کوشش، در محضر خداوند بزرگ هیچ آسیبی به شهر و بیت المال نرسانده و آمادگی کامل دارم که اگر ریالی از حق مردم و شهروندان ضایع شده باشد، از حق خود پرداخت نمایم.

برخود وظیفه می‌دانم از همه شهروندان که در تمام مدت حامی و همراه بودند، خانواده معظم شهداو ایثارگران، جانبازان، فرهنگیان، بسیجیان، بازاریان و مسئولین استانی و شهرستانی و اعضای محترم شورای پیشین تشکر و قدرانی نمایم.

با احترام و سپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =