فرماندار لاهیجان: جایگاه امروز ما محصول تفکر معنوی ماست

0 14

محمودی گفت: اگر امروز ما در این جایگاه و در کنار همدیگر هستیم محصول امنیتی است که تفکر معنوی ما باعث آن شد.

عصر کاسپین/ « یونس محمودی » در جلسه  تکریم و تقدیر از خدمات هشت ساله پیشکسوتان در دفاع مقدس که امروز ( پنج شنبه، ۱ مهر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: جهاد مقدس یکی از مهم ترین ارکان مهم اسلام است و  دفاع و جهاد مکمل یکدیگر هستند.

 

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه “دفاع و جهاد بر هر یک از مسلمانان واجب است”، تصریح کرد: رزمندگان، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران به درستی مصداق این آیه هستند .

 

وی با بیان اینکه رزمندگان با تاسی از تفکر امام راحل و با الهام از انفاس زاکیه حضرت و اقتباس از نورانیت حقایق اسلامی و قرآنی مبادرت به دفاع از کیان حقیقی اسلام و انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: اگر جبهه ایمان بر جبهه کفر غالب شد  این بیانگر آن است که رزمندگان با سلاح ایمان به فلاح اجتماعی و ایمانی رسیدند.

 

محمودی با اشاره به اینکه حضرت امام راحل با اتکال به مبانی الهی و تبعیت از نهضت انبیا الهی بر دشمنان غلبه پیدا کرد، افزود: پس از پایان جنگ و ارزیابی رهبران کشورهای غربی و اسلامی به ویژه شرقی که” ماهیت ماهوی امام راحل کیست؟ ” رهبران شرقی و غربی را متعجب کرد که چه کسی ناجی کشتی متلاطم انقلاب شد و توانست انقلاب را از تلاطم امواج سهمناک گروه های سیاسی نجات دهد.

 

فرماندار لاهیجان ادامه داد: اگر امروز ما در این جایگاه و در کنار همدیگر هستیم محصول امنیتی است که تفکر معنوی ما باعث آن شد که نسل های بعد از جنگ در حال زندگی و  علم و مشاغل و …هستند.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان پس از پایان جنگ بایستی دارای صیانت و تقوای نفسانی باشند، اذعان کرد: رزمندگان از مصادیق بارزی هستند که ایمانشان بر جبهه کفر غالب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =