مجید عزیزی: انتخاب امیر حسین علوی برای همکاران شورایی هزینه بردار است

0 35

پس از ارائه برنامه های امیرحسین علوی به عنوان تک کاندیدای شهرداری رشت، اعضای شورا به طرح سوال از او پرداختند و سوالات خود را مطرح کردند.

 عصر کاسپین/ پس از ارائه برنامه های امیرحسین علوی به عنوان تک کاندیدای شهرداری رشت، اعضای شورا به طرح سوال از او پرداختند.

مجید عزیزی در هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان افزود؛ رژه خودرویی اتش نشانان شهر رشت به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی متاسفانه بدون حضور مسوولین ارشد شهرستانی و‌ با مظلومیت برگزار شد.

نایب رییس شورای شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار جدید رشت گفت؛ انتخاب امیر حسین علوی برای همکاران شورایی هزینه بردار است که با مخالفت های زیادی روبه رو می شویم.

وی با بیان اینکه کاندید شهرداری رشت را متهم به رفیق بازی و استفاده ابزاری از جایگاه شورا می کنند، خاطرنشان کرد؛ منتقدین بر این باورند علوی برای ارتقاع جایگاه سیاسی و اجتماعی خود از رای مردم سو استفاده کرده است.

عزیزی با اشاره به اینکه شهردار منتخب باید بتواند اقناع جمعی را شکل دهد و‌تغییر و‌تحول را در بدنه شهرداری اشکار سازد، افزود؛ علوی بعنوان یک نیروی شورایی داری تجربه فنی و سازمانی کافی و کمک رسان به شورای ششم بوده است.

وی با بیان‌ اینکه شورای شهر با کسی تعارف ندارد اگر اعتماد لازم به شهردار منتخب جذب شود ، شورا به وظایف نظارتی خود خواهد پرداخت ، گفت؛ شهردار منتخب اگر در انتخاب مدیران و مشاوران اشتباه کند دچار چالشی جدی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.