نماینده انزلی : بستر لازم برای هوشمندسازی پلیس انزلی فراهم شود

0 4

دنیامالی با بیان اینکه پلیس بعنوان ضابط قضایی کار ظریفی برعهده دارد گفت: امروز در اقصی نقاط دنیا شرایط برای ارائه خدمات پلیس هوشمند فراهم است لذا این بستر باید در شهرستان انزلی برای نیروی انتظامی فراهم شود.

عصر کاسپین/ «احمد دنیامالی» امروز(شنبه، ۱۷ مهر ) در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: ناجا سخت ترین ماموریت ها را بر دوش دارد و این سختی کار با مردم است. بنابراین بسیار مهم است که ما تدابیر و اقدامات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب تر این نیروهای خدوم فراهم کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه پلیس افزود: امروز در اقصی نقاط دنیا شرایط برای ارائه خدمات پلیس هوشمند فراهم است و حضور فیزیکی جای خود را به حضور غیر فیزیکی و هوشمند داده است لذا این بستر باید در شهرستان برای نیروی انتظامی فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه پلیس بعنوان ضابط قضایی کار ظریفی برعهده دارد گفت: نیروی انتظامی کار دشواری دارد، گاه باید نشان دهنده اقتدار پلیس باشد و گاه بعنوان حامی مردم باید با نرمش ویژه ای با آنها برخورد کند.

 

دنیامالی تصریح کرد: هدف پلیس می بایست رضایت مندی مردم باشد و خوشبختانه در سطح شهرستان با وجود اقتدار این رضایتمندی از پلیس وجود دارد.

 

وی از متولیان فرهنگ خواست به وظایف خود درست عمل کنند و گفت: اگر این وظایف به درستی انجام شود پلیس کار آسان تری خواهد داشت. اگر خانواده و آموزش و پرورش کار خود را به درستی انجام دهد به ماموریت های اساسی خود می پردازد.

 

دنیامالی با شاره به مشکل ترافیک شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: از شورا و شهرداری می خواهیم با تهیه امکانات سخت افزاری و هوشمند سازی ترافیک و نصب ابزارهای هوشمند کنترل نامحسوس در مراکز حساس شهر به ناجا در کشفیات و اطلاعات کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =