نوسازی ناوگان و تجهیزات خودرویی شرکت توزیع برق گیلان

0 18

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک است که با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و متوسط وبا بیش از ۲۱ هزارو ۷۰۰پست توزیع برق با ظرفیت ۳۷۶۸ مگاولت آمپر این جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

عصر کاسپین/ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از نوسازی تجهیزات فنی و مهندسی و تخصصی این شرکت خبر داد.

محمد اسماعیل هنرمند با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان فنی و مهندسی برای بهبود روند خدمات رسانی شبکه گفت: پایداری شبکه ها و تامین برق مورد نیاز  مشترکین از اولویت های مهم و ضروری است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک است که با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و متوسط وبا بیش از ۲۱ هزارو ۷۰۰پست توزیع برق با ظرفیت ۳۷۶۸ مگاولت آمپر  این جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: با پیگیری ها و تلاش های معاونت فنی و مهندسی وپشتیبانی با صرف هزینه بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال ۱۵ دستگاه خودروی ایسوزو، ۶ دستگاه بالابر ، ۸ دستگاه گروه نت  خریداری و در اختیار امورها و ادارات تابعه قرار گرفت.

هنرمند ضمن اینکه  هدف اصلی تجهیز ناوگان خودرویی را  حفظ سلامت و ایمنی همکاران دانست  دراین راستا  خاطرنشان کرد: هدف از نوسازی تجهیزات خورویی شرکت توزیع برق گیلان علاوه بر تسریع روند اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق،  اقدام بموقع در مواقع ضروری به ویژه هنگام وقوع بحران های جوی است تا معایب حادث شده برطرف و مشترکین از خدمات انرژی برق و روشنایی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه براساس آخرین آمار نزدیک به ۷۴درصد مشترکین خانگی هستند، اضافه کرد: ۳۵۲ خودروی سنگین و سبک در سرتاسر استان برای خدمت رسانی در امورها و ادارات تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال فعالیت هستند.

محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها  محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای آن  استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =