لزوم توسعه و تجهیز زیر ساخت های ورزشی شهرستان / در رشته کاراته پتانسیل های توانمندی در سطح ملی و فرا ملی از گیلان داریم

0 8

سردار سید علی آقا زاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از بانوی المپیکی استان گیلان و افتخارآفرینان کاراته گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همه ی سرافرازان ایثارگر گفت : هفته دفاع مقدس را به تمامی ایثارگران استان تبریک عرض می کنیم و به روان پاک تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس درود می فرستیم .

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه رشته کاراته یکی از ظرفیت های خوب ورزشی استان است ، گفت : در زمینه کاراته پتانسیل های توانمندی در سطح ملی و فراملی داریم و بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران کاراته گیلان در کشور نقش آفرین هستند.

وی با قدردانی از تلاشهای سارا بهمنیار عنوان کرد : موجب افتخار ماست که یک بانوی جوان توانسته است به بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک راه یابد و امیدواریم که افتخارات ورزشی ایشان در آینده نیز ادامه دار باشد.

آقا زاده با اشاره به دغدغه نمایندگان استان در خصوص حوزه ورزش استان گفت  : توسعه ورزش موجب نشاط و شادابی جامعه خواهد شد و در گیلان علاقه به ورزش در بین خانواده ها بسیار بالاست و ما باید در جهت توسعه زیر ساخت های ورزشی تلاش کنیم.

وی تاکید کرد : در زمینه ی اجاره اماکن ورزشی معترض هستیم و با وزارت ورزش نیز صحبت هایی صورت گرفته است و اگر از لحاظ قانونی نیاز به پیگیری در مجلس باشد این آمادگی در نمایندگان گیلان وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − ده =