اختلاف پیمانکار با کارفرما منجر به تعویق حقوق کارگران سدشفارود شده است

0 19

فرماندار رضوانشهر گفت: به دلیل وجود اختلاف بین پیمانکار و کارفرما در سد شفارود، شاهد بروز مشکلاتی در زمینه پرداخت حقوق معوقه کارگران در این پروژه ملی هستیم.

 عصر کاسپین/ محمودقاسمی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به وجود مشکلات فراوان و در پی توقف اجرای پروژه سد شفارود افزود: بیش از ۹۰۰ نفر از کارگران سد شفارود پیگیر مطالبات معوقه خود می باشند که تاکنون محقق نشده است.

 وی با بیان اینکه تاکنون پیگیری های متعددی برای حل این مسئله شده است، گفت: متاسفانه هنوز موفق به احقاق حقوق کارگران زحمتکش این پروژه نشده ایم. 

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: تنها ۲۰ درصد از مجموع کارگران مشغول بکار در پروژه سد شفارود، طی سالجاری تا پایان اردیبهشت حقوق و دستمزد دریافت کرده اند و بقیه همچنان در انتظار تصمیم مسئولان و مجرایان پروژه سد هستند.

قاسمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و اهمیت این موضوع گفت: رضوانشهر و پره سر با وجود تنوع قومی، مذهبی و زبانی از مناطق مهم استان گیلان و کشور تلقی می شود که در اغلب نقاط این شهرستان مساجد بصورت مشترک مورد استفاده تشیع و تسنن قرار میگیرد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =