تاکید شهردار منتخب رشت بر بهره برداری از ایستگاه ۱۵ آتش نشانی تا پایان سال جاری

0 11

شهردار منتخب رشت بر بهره برداری از ایستگاه ۱۵ آتش نشانی تا پایان سال جاری سید امیر حسین علوی به همراه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از چند پروژه در دست اقدام این سازمان بازدید و نسبت به اتمام و بهره برداری پروژه ها تا پایان سال جاری تاکید کرد.

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی به همراه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از چند پروژه در دست اقدام این سازمان بازدید و نسبت به اتمام و بهره برداری پروژه ها تا پایان سال جاری تاکید کرد.

سید امیر حسین علوی طی بازدیدی از مراحل پایانی راه اندازی مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی واقع در ایستگاه ۱۴ و روند پیشرفت احداث ایستگاه ۱۵ واقع در بلوار خرمشهر نسبت به سرعت عملیات ساخت این پروژه تا پایان سال جاری جهت بهره برداری تاکید کرد.

شهردار منتخب رشت خطاب به رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت رفع موانع موجود در روند پیشرفت ایستگاه ۱۵ واقع در بلوار خرمشهر را ضروری عنوان کرد و گفت: می بایست با بهره گیری از تمام فرصتهای موجود، حتی با استفاده از مدل سرمایه گذاری، این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل گردد.

علوی در پایان این بازدید، برگزاری برنامه های آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان خصوصا فعالان صنعت ساختمان ضروری عنوان کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =