تحسین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نقش چشمگیر خیران سلامت در املش / پیشگامی خیّران املشی در حوزه سلامت

0 26

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه خیرین سلامت در استان گیلان نقش پررنگی دارند، گفت: اثر خدمات خیران سلامت در شهرستان املش چشمگیرتر از دیگر شهرستان‌ها است.

عصر کاسپین/ صبح امروز نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مسئولان و خیرین سلامت شهرستان املش با محوریت بررسی پروژه‌های عمرانی خیرین در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان، در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از مشارکت فعالانه خیرین سلامت به‌ویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: خیرین سلامت در استان گیلان نقش پررنگی دارند و اثر خدمات آن‌ها در شهرستان املش چشمگیرتر است.

ارسلان سالاری با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اقدام خیرین ازجمله احداث واحدهای مسکونی ویژه متخصصین در املش، گفت: خوشبختانه عزم خوبی در احداث واحدهای مسکونی برای متخصصین توسط خیران املشی وجود دارد و این مهم می‌تواند در ارائه خدمات به مردم املش و بخش‌های تابعه بسیار مثمر ثمر باشد.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت: املش از سالمندترین شهرستان‌های استان گیلان است و دانشگاه آمادگی تجهیز و توسعه بخش‌های بهداشت و درمان را در آن منطقه دارد.

خیران سلامت در املش پیشتاز هستند

سالاری، عزم خیران در پیشبرد پروژه‌های عمرانی در شهرستان املش را قابل‌تحسین دانست و گفت: در بسیاری از بخش‌ها خیران این شهرستان پیشتاز هستند و باید تلاش دانشگاه در همراهی با خیران بیشتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فاصله کم شهرستان املش با بخش‌های کومله، رحیم‌آباد و اطاقور، خاطرنشان کرد: برخی از زیرساخت‌ها در بخش‌های مناطق مذکور پاسخگوی نیاز و مراجعین نیست، ازاین‌رو باید با تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان در املش، ارائه خدمات به مردم آن مناطق تسهیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 5 =