دنیا مالی: بستر لازم برای هوشمندسازی پلیس انزلی فراهم شود

0 19

احمد دنیامالی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه پلیس بعنوان ضابط قضایی کار ظریفی برعهده دارد اظهار داشت: امروز در اقصی نقاط دنیا شرایط برای ارائه خدمات پلیس هوشمند فراهم است لذا این بستر باید در شهرستان انزلی برای نیروی انتظامی نیزفراهم شود.

عصر کاسپین/ نماینده مردم  انزلی  در  مجلس شورای اسلامی ایشان با شرکت در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان بندر انزلی با تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: ناجا سخت ترین ماموریت ها را بر دوش دارد و این سختی کار با مردم است. بنابراین بسیار مهم است که ما تدابیر و اقدامات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب تر این نیروهای خدوم فراهم کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

وی  با اشاره به جایگاه ویژه پلیس افزود: امروزه در اقصی نقاط دنیا شرایط برای ارائه خدمات پلیس هوشمند فراهم است و حضور فیزیکی جای خود را به حضور غیر فیزیکی و هوشمند داده است لذا این بستر باید در شهرستان برای نیروی انتظامی فراهم شود.

وی با بیان اینکه پلیس بعنوان ضابط قضایی کار ظریفی برعهده دارد بیان نمود: نیروی انتظامی کار دشواری دارد، گاه باید نشان دهنده اقتدار پلیس باشد و گاه بعنوان حامی مردم، باید با نرمش ویژه ای با آنها برخورد کند.

دنیامالی تصریح کرد: هدف پلیس می بایست رضایت مندی مردم باشد و خوشبختانه در سطح شهرستان با وجود اقتدار این رضایتمندی از پلیس وجود دارد.

وی از متولیان فرهنگ خواست به وظایف خود درست عمل کنند و اظهار کرد: اگر این وظایف به درستی انجام شود پلیس کار آسان تری خواهد داشت. همچنین اگر خانواده و آموزش و پرورش کار خود را به درستی انجام دهد به ماموریت های اساسی خود می پردازد.

دنیامالی با شاره به مشکل ترافیک شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: از شورا و شهرداری می خواهیم با تهیه امکانات سخت افزاری و هوشمند سازی ترافیک و نصب ابزارهای هوشمند کنترل نامحسوس در مراکز حساس شهر به ناجا در کشفیات و اطلاعات کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دو =