دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران برگزار می شود

0 15

دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری کشور در روزهای ۱۸ و ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

عصر کاسپین/ رئیس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی این انجمن، با اکثریت آرا و تصمیم اعضای هیات مدیره انتخاب و برپایی دومین کنفرانس ملی انجمن را بر عهده پارک علم و فناوری گیلان قرار داد.

دکتر باستی، عضور هیات مدیره انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران گفت: دومین کنفرانس سالانه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران، جهت شبکه‌سازی در حوزه نوآوری و فناوری کشور، به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان و با حمایت و مشارکت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و فعالان این حوزه به ‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان درباره محورهای فرعی این کنفرانس اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس که در پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود؛ ۱۱ محور فرعی با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است که امید است با حضور متخصصین و کارشناسان در این کنفرانس راهکارهایی مناسبی مطرح شود تا در ارزیابی سیاست ها و برنامه های مراکز سیاستگذار، قانونگذار و اجرایی کشور در حوزه پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، مراکز نوآوری و اقتصاد دانش بنیان ایران، مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

ایشان اشتغال، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان را یکی از مهمترین محورهای دومین کنفرانس یاد کرد و ادامه داد: همکاری دولت و بخش خصوصی؛ اسناد توسعه، قوانین و برنامه‌ها از موضوعات محوری هستند که در این کنفرانس مطرح خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران موضوعاتی همانند تأمین سرمایه و صندوق‌های پژوهش و فناوری؛ تأمین خدمات و کارگزاران را از دیگر محورهای فرعی این کنفرانس اعلام کرد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: مخاطبان کنفرانس کارشناسان ستادی پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری کشور، اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته‌های کارآفرینی، مدیریت نوآوری و رشته‌های مرتبط و نیز شرکت‌های مرتبط با عنوان کنفرانس هستند.

دکتر باستی افزود: علاوه بر برنامه های ذکر شده در دومین کنفرانس ملی ارائه مقالات انجام خواهد شد؛ سازمان‌های نوآوری، مراکز نوآوری و شتابدهنده‌ها

و فناوری‌های حوزه سلامت و شرکت‌های خلاق، فناور و دانش‌بنیان؛ از مواردی هستند که می تواند به عنوان مقاله در دومین کنفراس مطرح گردد.

تلاش شده است در این رویداد برنامه‌های متنوع شامل حضور میهمانان خارج از کشور بصورت مجازی، پنل ارائه مقاله و پنل‌گفت‌وگوی آزاد انجام شود. و درباره رسانه و تعاملات بین‌المللی، تاب‌آوری در عبور از بحران‌ها و همچنین چالش ها و فرصت های موجود، گفتگو و صحبت انجام گیرد.

لازم به ذکر است وبسایت ثبت نام و ارسال مقاله به دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =