رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بهداشتی استان گیلان تا پایان امسال

0 15

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از زحمات مجموعه دست‌اندرکاران در پیگیری و تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت استان، بر ضرورت تشدید دقت نظر‌ها و از سرگیری نظارت‌ها برای تسریع در اتمام آن‌ها تأکید کرد.

عصر کاسپین/ او با بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله طرح‌های قابل‌افتتاح تا پایان امسال گفت: ۱۳ پروژه حوزه بهداشتی گیلان پیشرفت بالای ۹۵ درصدی دارند و آماده بهره‌برداری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهتمام ویژه کادر فنی دانشگاه در تکمیل پروژه‌های طرح تحول سلامت را ضروری دانست و افزود: برخی از پروژه‌های طرح تحول به‌ویژه کلینیک‌های تخصصی در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و لازم است تجهیز شوند.

سالاری با بیان اینکه منابع لازم بسیاری از طرح‌های عمرانی تأمین شده است، یادآور شد: انتظار است برای همه پروژه‌ها زمان‌بندی، تعریف و گزارش ارزیابی‌ها بر اساس آن دنبال شود.

او بهره‌گیری از منابع خیران سلامت و افراد ذی‌نفوذ را برای اتمام پروژه‌ها مثمرثمر خواند و اظهار داشت: در بسیاری از پروژه‌های حوزه سلامت، خیران و نیکوکاران مشارکت جدی و فعالانه دارند که لازم است از این منابع بیشتر استفاده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: برخی از امور در حوزه سلامت هم به‌ویژه تأمین اعتبار و تحقق آن نیازمند همراهی نمایندگان مردم در خانه ملت است که خوشبختانه این آمادگی از سوی نمایندگان بار‌ها مورد تأکید قرار گرفته است.

سالاری به آغاز سال تحصیلی و ضرورت آمادگی همه‌جانبه جهت ارائه خدمات به ذی نفعان حوزه آموزش پزشکی تصریح کرد: علاوه بر اتمام بخش‌های باقی‌مانده در خوابگاه‌های دانشجویی، باید فضا‌های رفاهی و تجهیزات مورد نیاز دانشجویان به بهترین نحو تأمین شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + شانزده =