رئیس پلیس راهور گیلان اعلام کرد: کمبود دوربین ثبت تخلفات در محورهای گیلان | ۵۲ دوربین فعال است

0 14

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به کمبود ثبت تخلفات در محورهای برون و دورن شهری استان، گفت: در حال حاضر ۵۲ دوربین در محورهای گیلان فعال است.

عصر کاسپین/ سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با مهر با اشاره به کمبود دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای برون و درون شهری استان گیلان، اظهار کرد: به صورت مثال در استان مازندران از خط کناره یعنی محور رامسر تا ساری با ۳۸۰ دوربین تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این در حالی است که مجموع دوربین‌ها رصد هوشمند در محورهای برون شهری ۵۲ دوربین است، گفت: در شهر مرکز استان گیلان با توجه به حجم بالا و تراکم خودرو تنها سه دوربین است.

رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تعداد دوربین‌ها در استان، گفت: شهرستان‌های گیلان از وجود این دوربین‌ها بی‌بهره هستند.

سرهنگ طالبی همچنین به برخی برنامه‌های هفته ناجا اشاره و با بیان اینکه به مناسبت این هفته طرح تقسیط جرایم معوق رانندگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در قالب این طرح تقسیط جرایم معوقه رانندگی از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش یافت.

وی ادامه داد: مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی می‌توانند در این هفته با مراجعه به اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان خود، روش پرداخت جرایم معوق خود به صورت تقسیطی و تدریجی را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با هدف کمک به شهروندان در شرایط کرونایی است، افزود: همچنین خودروهایی که صاحبان آن‌ها بیش از سه میلیون تومان جریمه معوق دارند، هم در این مدت توقیف نخواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 20 =