سرپرست شهرداری رشت در بازدید از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت ؛- عملکرد سازمان در ایام کرونا شایسته تقدیر است 

0 16

بهارمست گفت: کارکنان سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت با از خودگذشتگی به ویژه در اوایل شیوع ویروس کرونا که هنوز ویروسی ناشناخته بود، خدمات شایان توجهی به بهترین نحو ممکن به شهروندان ارائه کردند.

 

عصر کاسپین/ علی بهارمست در بازدید دیروز پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت با بیان اینکه عملکرد سازمان در اوج بیماری کرونا عملکردی جهادی و قابل تقدیر است، اظهار کرد: کارکنان این سازمان با از خودگذشتگی به ویژه در اوایل شیوع ویروس کرونا که هنوز ویروسی ناشناخته بود و کسی جرات مواجهه با آن را نداشت، خدمات شایان توجهی به بهترین نحو ممکن به شهروندان ارائه کردند که این ایثار و مسئولیت پذیری شایسته تقدیر است.

 

 سرپرست شهرداری رشت افزود: افرادی که در این سازمان خدمت می‌کنند، انسانهای ویژه‌ای هستند چون مراجعه کنندگان این سازمان در شرایط روحی مناسبی قرار ندارند، از این رو رفتار و عملکرد کارکنان این مجموعه در خدمات رسانی صحیح به مردم، می‌تواند از آلام مراجعه کنندگان عزادار بکاهد.

 

در پایان این بازدید جواد شهند رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت نیز طی گزارشی از عملکرد این سازمان، خواستار توجه ویژه مسئولان به این سازمان شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − سه =