عاملان درگیری صومعه‌سرا روانه زندان شدند

0 17

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ رضا کوهستانی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، ایجاد درگیری و ضرب و جرح فردی در یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۲ نفر با سلاح سرد فردی را مجروح کرده‌اند، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان مورد نظر با هماهنگی قضایی خبر داد و اضافه کرد: یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت و درگیری را در پرونده خود دارد.

سرهنگ کوهستانی علت این درگیری را اختلافات شخصی و ملکی اعلام کرد و افزود: متهمان ۲۸ و ۶۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد تصریح کرد: نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =