علوی: فضای شورای ششم رشت مساعد اتفاقات خوب برای شهر است

0 18

سید امیرحسین علوی در دیدار با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جبار کوچکی نژاد جزو کارشناس ترین نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی است اظهار کرد: فضای این دوره شورای رشت به‌شدت مساعد یک اتفاق خوب در همه حوزه ها است و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ارتباطات ملی خوبی که دارند می‌توانند بالاترین تاثیرگذاری را داشته باشند.

عصر کاسپین/ عضو شورای اسلامی رشت بابیان اینکه آماده برقراری بالاترین سطح تعامل با نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هستیم افزود: امیدواریم با این رویکرد نیازهای انباشته شده مردم رشت در حوزه زیر ساخت ها و غیره با همبستگی و سرعت بیشتر برطرف شود.

وی با تأکید به اینکه به چندین دستگاه لجستیکی شامل بیل بکو و غیره برای رشت نیاز داریم افزود: انجام تمامی این اقدامات نیازمند اختصاص و جذب اعتبارات است.

علوی به اجرای آزمایشی ممیزی املاک اشاره کرد و گفت: بنده دراین‌باره نیز از پیش طرحی را آماده کرده بودم که در اختیار سرپرست شهرداری رشت قرار دادم تا از نظرات کارشناسان این حوزه پیرامون اجرای آن در پروژه ممیزی املاک استفاده کنیم.

وی با انتقاد از عدم حرف شنوی دستگاه‌ها از شورا و شهرداری رشت بیان کرد: با ورود نمایندگان مردم رشت در مجلس، دستگاه‌ها مکلف به همراهی هستند و امیدواریم با این اتفاق در پروژه‌هایی همچون تالاب عینک رشت دیگر دستگاه‌ها نیز مجاب به همکاری شوند.

علوی به انتخاب اعضای شورا درباره شهردار رشت اشاره کرد و گفت: تقاضا دارم که با مساعدت نمایندگان مردم رشت در مجلس این مسیر تسریع شودو متاسفانه در این میان با تمامی همراهی که اعضای شورا و نمایندگان مردم رشت در مجلس پیرامون این مسئله دارند، شاهد انجام شیطنت هایی از سوی برخی هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − هفده =