فرمانده انتظامی استان گیلان: اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نمی‌دهیم‌

0 12

 فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نیروی انتظامی پیش‌قراول مبارزه با مواد مخدر در کشور است و اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر نمی‌دهیم‌.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر ۲ شهید مبارزه با مواد مخدر در گیلان “سردار شهید حسین بهراد‌نصر” و “شهید ستوان سوم مرتضی هدایت‌زاده” اظهار داشت: شهدای عزیز در راه آرمان‌های انقلاب گام برداشتند و امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به لحظات شهادت “سردار شهید حسین بهراد‌نصر” و “شهید ستوان سوم مرتضی هدایت‌زاده” گفت: این عزیزان در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان لحظه‌ای کوتاه نیامده و و در این راه به مقام رفیع شهادت رسیدند.

سردار ملکی با بیان اینکه نیروی انتظامی پیش‌قراول مبارزه با مواد مخدر در کشور بوده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت: نیروی انتظامی نه‌تنها با این شهادت‌ها در انجام مأموریت‌ها سست نمی‌شود بلکه در انجام مأموریت‌های خود و مبارزه با مواد مخدر مصمم‌تر می‌شویم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به عزم جدی ناجا در مسیر مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ در جامعه خاطرنشان کرد: امیدوارم همه بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم و اجازه جولان خرده‌فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ را در جامعه نخواهیم داد.

دو تن از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ساعت ۵:۳۰ روز گذشته حین انجام مأموریت و برخورد با سوداگران مرگ در لنگرود دچار سانحه رانندگی شده و به مقام رفیع شهادت رسیدند.

قاچاقچیان عامل شهادت ۲ مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در کمتر از ۲۴ ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 12 =