فرمانده انتظامی صومعه سرا خبر داد؛افزایش ۸۰ درصدی کشف مواد مخدر در صومعه سرا

0 10

فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان، گفت: ۵۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال کشف و ضبط شده است.

عصر کاسپین/ سرهنگ رضا کوهستانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان صومعه سرا میزان سرقت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: ۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در صومعه سرا کشف و ضبط شد.

وی به ضرورت کنترل و ساماندهی فضای مجازی در شرایط کنونی کشور اشاره و اضافه کرد: با توجه به وضعیت خاص کشور و لزوم حفظ امنیت منطقه و همچنین تأثیرگذاری فضای مجازی بر افکار عمومی باید نظارت بیشتری بر خبرهای منتشره شده در رسانه‌های مجازی صورت گیرد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها، افزود: شفاف سازی و تنویر افکار عمومی دو مقوله حائز اهمیت است که در بحث سلامت روانی جامعه نقش مهمی دارد.

فرمانده انتظامی صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه اولویت اول پلیس ارتقای آموزش‌ها و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: نقاط مشترک و خط قرمز بین پلیس و خبرنگاران حفظ ابرو و شرافت مردم است که باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی افزود: خبرنگاران مطالبه گران صادق مردم از مسئولین هستند و باید همه ما از انتقادات سازنده استقبال کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 18 =