اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای حمایت شرکت های دانش بنیان و فناور استان

0 9

در راستای ایجاد و توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی استان در اجرای آیین نامه بند د تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور

عصر کاسپین/ با توجه به تصویبنامه هیات وزیران درخصوص آیین نامه اجرایی بند د تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای حمایت شرکت های دانش بنیان و فناور استان گیلان اختصاص داده شد.

این حمایت که بصورت تسهیلات از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است و پارک علم و فناوری گیلان به عنوان نماینده این سازمان در استان می باشد. باتوجه به فرآیند اختصاص این تسهیلات متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق سامانه siam.isti.ir درج نمایند.

 

در همین راستا پارک علم و فناوری گیلان با تشکیل کارگروهی جهت راهنمایی و کمک به شرکت های فناور متقاضی، در فرآیند تخصیص این تسهیلات در کنار شرکت های متقاضی خواهد بود تا فرآیند اخذ تسهیلات برای شرکت ها به سرعت و به سهولت انجام شود.

این کارگروه با پیگیری فرآیند ثبت نام، مشاوره فنی، کمک به ارائه طرح توجیهی در قالب برنامه هایی، جهت اختصاص این بودجه برای استان از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهد بود. و این سازمان با شناخت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان قصد دارد تا ضمن شناسایی تقاضای موجود، نقش شرکت‌های فناور و دانش بنیان را در بدنه اقتصادی استان گیلان از طریق استفاده از تسهیلات موجود تسهیل نماید.

متقاضیان استانی می توانند از هم اکنون تا پایان آبان ماه درخواست خود را از طریق سامانه ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با خانم مهندس میرزنده دل با شماره تماس : ۰۱۳۳۳۴۶۱۸۱۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =