انفجار یک مغازه تجاری در انزلی حادثه آفرید

0 22

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر انزلی از انفجار یکباب مغازه تجاری واقع در میدان گاز شهر انزلی و مصدومیت شدید یک نفر در این حادثه خبر داد.

عصر کاسپین/ مهرداد رضا پور روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی بندر انزلی در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز دو دستگاه خودروی اطفاء حریق و شش آتش نشان به محل حادثه اعزام و حریق را مهار کردند .
وی افزود: در این انفجار مرد میانسالی دچار مصدومیت شدید شد و به سرعت توسط اورژانس به بیمارستان انزلی منتقل شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر انزلی گفت: عملیات با ایمن سازی محل به پایان رسید و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

رییس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان بندر انزلی نیز اضافه کرد: مصدوم مردی ۶۰ ساله است که با بیش از ۷۰ درصد سوختی به بیمارستان شهید بهشتی انزلی منتقل شد و حال عمومی وی رضایت بخش نیست .

حسن علیزاده افزود: فرد با علایم حیاتی به اورژاتس تحویل شد و علاوه بر شکستگی عضو بر اثر شدت موج انفجار و پرتاب به بیرون ،در تمام اندامها دچار سوختگی شده است .

طبق اظهارات مصدوم ، این انفجار در پی روشن کردن یک وسیله گازسوز رخ داد و فرد به علت موج انفجار حاصل از نشت گاز به بیرون پرتاب شد و آتش گرفتن موتور سیکلتی که در قسمت موتور نشت بنزین داشت مزید بر علت شده و بر شدت آتش سوزی افزوده است.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − 2 =