اکوسیستم کارآفرینی کشور به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی

0 18

کارآفرینی یکی از عوامل مهم برای رسیدن به یک اقتصاد پایدار است و تاثیر بسزایی در توانمندسازی منابع انسانی دارد.

عصر کاسپین/ کارآفرینی به معنای خلاقیت در کار و ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی است. از این رو جامعه‌ای که در مسیر کارآفرینی حرکت می‌کند جامعه ای درحال توسعه است. توسعه کارافرینی، رشد اقتصادی را افزایش داده و اثرات مثبتی در بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر، افزایش اشتغال در جامعه به وجود می‌آورد. گسترش روحیه کارآفرینی در سطح اجتماع و تربیت و حمایت از کارآفرینان از سوی دیگر به عنوان عوامل اصلی در توسعه رشد اقتصادی دارد.

از این رو به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و در روز “کارآفرینی و فناوری های نوین” انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان و پارک علم و فناوری گیلان با همکاری کانون کارآفرینان استان گیلان وبیناری با عنوان “نقش پارک‌های علم و فناوری در اکوسیستم کارآفرینی کشور” برگزار شد.

این وبینار که توسط انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان و با همکاری سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و به میزبانی پارک علم وفناوری گیلان در روز کارآفرینی برگزار شد.

در این وبینار علاوه بر دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان که در خصوص اکوسیستم های نوآوری مطالب خود را ارائه نمود چهار سخنران نیز مطالب خود ا ارائه نمودند.

آقایان مهندس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، دکتر ملک‌پور معاون فناوری پارک علم و فناوری گیلان، دکتر نصرتی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به عنوان سخنرانان این وبینار مطالب خود را ارائه نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =