رشد اشتغال با حمایت از واحدهای تولیدی سرعت خواهد گرفت

0 17

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت تولید و حمایت از فعالان این عرصه اظهار کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان زمینه رشد اشتغال و افزایش درآمدهای استان را فراهم می آورد.

عصر کاسپین/ مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت از واحد تولیدی قارچ مکانیزه دلجان ( اولین مرکز تمام مکانیزه شمال کشور ) ‌با ظرفیت تولید ۷۵۰ تن در سال و اشتغال ۷۴ نفر و همچنین مجتمع دامپروری میلاد با اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر در بخش مرکزی بازدید و مشکلات و مسائل این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر این که تولید و اشتغال مهمترین دغدغه مردم و مسئولین در سطح شهرستان محسوب می شود، افزود: جهت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران باید از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و ملی به درستی بهره گرفته شود.

فرماندار رشت ادامه داد: رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی موجب ارتقا تولید و حمایت از تولیدکنندگان می شود.

مهندس فتح اللهی با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن اهمیت سلامت جامعه در حوزه غذایی، افزود: یکی از بخش‌هایی که امروز می‌توانیم به آن در حوزه تولید توجه ویژه داشته و برای تحقق فرمایشات رهبری از آن بیشترین استفاده را داشته باشیم، صنایع غذایی است، صنایعی که سهم بالایی از گردش اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشورمان را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: در شرایطی که بحران کرونا جهان را فرا گرفته است تامین مواد غذایی موردنیاز مردم که از کالاهای اساسی است قطعا در اولویت بوده و بایستی دغدغه تولید کنندگان این حوزه با حمایت عملی مسئولین مرتفع گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =