رشد ۹ درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در سالجاری

0 18

بیش از ۴۰۰۰ نفر مستمری بگیر و قریب به ۹۸۰۰ بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود از خدمات و تعهدات تامین اجتماعی در شهر آستانه اشرفیه برخوردار میباشند .

عصر کاسپین/ صادق پردل رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اعلام این خبر ، افزود : قریب به نیمی از ۹۷۳۹ نفر بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در این شعبه را بیمه شدگان مشمول قانون کار در گروه اجباری با جمعیتی معادل ۴۷۸۴ نفر تشکیل میدهند . 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد بیمه شدگان اصلی با جمعیتی افزون بر ۲۴۸۰ نفر را بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد تشکیل میدهند اظهار داشت : ۹۸۰ کارگر ساختمانی ، ۲۳۷ قالیباف و فعال صنایع دستی و افزون بر ۸۱۰ نفر راننده از دیگر بیمه شدگان تحت پوشش در این شعبه میباشند . 

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال ماهانه ۱۷۵ مقرری بگیر بیمه بیکاری از این تعهد استفاده نموده اند خاطر نشان ساخت : بیش از ۱۳۰۰۰ نفر از افراد تحت تکفل بیمه شدگان منطقه نیز به تبعیت از بیمه شده اصلی از پوشش های مربوطه برخوردار هستند . 

صادق پردل در ادامه با تاکید بر اینکه این آمار صرفا ً مربوط به شعبه آستانه اشرفیه بوده و با احتساب جمعیت تحت پوشش در بندرکیاشهر ، تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان به حدود ۱۴۰۰۰ نفر میرسد افزود : در مجموع قریب به ۴۳۵۰۰ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد که از این تعداد ، نزدیک به ۳۰۰۰۰ نفر مربوط به آستانه اشرفیه و بقیه در حوزه بندرکیاشهر است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳۴۰ پرونده مستمری در این شعبه فعال است اذعان داشت : در مجموع افزون بر ۴۰۰۰ نفر مستمری بگیر از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی در آستانه اشرفیه استفاده مینمایند که بازنشستگان با ۲۳۰۰ نفر بیشترین گروه را داشته و بازماندگان نیز با بیش از ۱۵۵۰ نفر در قالب ۸۷۵ پرونده فوتی در ردیف دوم قرار دارند . 

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اشاره به وجود ۱۶۸ مستمری بگیر ازکارافتاده تحت پوشش ، افزود : تعداد بازنشستگان با افزایش ۱۹۳ نفر در پنج ماهه اول امسال از رشد ۹ درصدی برخوردار بوده است و بازماندگان و ازکارافتادگان نیز به ترتیب ۵ و ۱۴ درصد افزایش یافته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + یک =