رییس شورای اسلامی شهر رشت ؛ شفاف سازی عملکرد حوزه مدیریت شهری رشت

0 23

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شفاف سازی عملکرد حوزه مدیریت شهری ضروری و موجب جلب اعتماد شهروندان می شود.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در این دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه تفکر شورای ششم رشت از بدو شروع فعالیت تلاش برای رفع کاستی ها بوده است اظهار کرد: شورای ششم رشت با استفاده از تجارب دوره های گذشته تلاش خود را به منظور افزایش تعامل با دستگاه های خدمتگزار به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس همین رویکرد دیدار امروز برگزار شده است افزود: صدا و سیما به جهت ارتباط موثر بهترین وسیله برای انتقال مشکلات مردم به مسوولین و و همچنین انتقال عملکردهای سازنده مسوولین در راستای رفع مشکلات به مردم است.

کارگرنیا با تاکید به اینکه با شفاف سازی عملکرد می توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم گفت: حمایت و اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه حوزه مدیریت شهری است .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به موضوع انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: برخلاف دوره های گذشته ، شورای ششم با کمترین چالش نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کرد.

کارگرنیا با بیان اینکه انتخاب علوی به عنوان شهردار رشت بر اساس خرد جمعی و عقلانیت انجام شد تصریح کرد: ان شاا با این انتخاب شاهد اجرایی شدن ثبات مدیریت در حوزه مدیریت شهری باشیم و شاهد حضور شهردار رشت به عنوان یار دوازدهم شورا تا پایان عمر فعالیتی شورای ششم باشیم.

وی با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت این آمادگی را که در جمیع جهات بالاخص اجرای حقوق شهروندی گام های موثرتری بردارد را دارد افزود: امیدواریم بر اساس انعقاد تفاهم نامه هایی با محوریت حقوق شهروندی ، بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت بالای صدا و سیما و دیگر رسانه های متعهد اقدامات حوزه مدیریت شهری را با هدف شفاف سازی بهتر و جلب اعتماد به اطلاع شهروندان برسانیم و فرهنگ سازی از طریق فضای رسانه برای جامعه قابل پذیرش تر است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه نشست امروز بیشتر از باب آشنایی برگزار شد افزود: در دوره های گذشته شورا نیز یکی از اعضای شورای رشت برنامه های مربوط ما بین حوزه مدیریت شهری و صدا و سیما را پیگیر می شد و پیشنهاد می کنم در این دوره نیز یک نفر به نمایندگی از شورا، یک نفر نماینده از جانب شهرداری و یک نماینده نیز از جانب صدا و سیما در قالب یک کارگروه این مبحث را پیگیری کنند.

کارگرنیا به فرهنگ سازی انجام شده پیرامون بستن کمربند ایمنی در حین رانندگی اشاره کرد و گفت: یقینا با فرهنگ سازی پیرامون مباحثی از جمله تفکیک زباله و غیره از طریق صدا و سیما نیز می توانیم با فرهنگ سازی مناسب از بروز و یا ادامه برخی از مشکلات جلوگیری کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 3 =