شاهد اقدام انقلابی دولت سیزدهم در تأمین واکسن کرونا بودیم

0 20

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شاهد اقدام انقلابی دولت در تأمین واکسن کرونا بودیم، گفت: در حوزه تأمین مسکن زیرساخت‌های خوبی فراهم شده و امیدواریم با شروع اقدامات اجرایی ثمرات مثبت این حرکت را مشاهده کنیم.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت ۹۰ روز از عمر دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رئیسی وارث یک خرابه است و ممکن است هر تلاشی هم که کند نتیجه‌اش نشان داده نشود.

وی افزود: یکی از نقاط برجسته دولت آقای رئیسی تلفیق کارهای ستادی و میدانی است که این کار روش بسیار خوبی برای انجام امور به شمار می‌رود.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور آقای رئیسی در عرصه‌های اجرایی و در بین مردم و رصد میدانی مسائل به گونه‌ای است که می‌توان نمره خوبی به دولت سیزدهم داد. 

آقازاده خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات ارث رسیده به این دولت  امیدواریم که زحمات و پیگیری‌های دولت آقای رئیسی هرچه زودتر ثمر دهد و ما شاهد بهبود وضعیت معیتشی مردم و کاهش تورم در جامعه باشیم.

وی افزود: آقای رئیسی در این مدت ۹۰ روز در تأمین واکسن کرونا کار بسیار بزرگی انجام داد و این یکی از اقدامات انقلابی و در شأن یک مدیر انقلابی بود.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه تأمین مسکن نیز زیرساخت‌های خوبی در همین مدت کوتاه فراهم شده و ما شروع بسیار خوبی را در این حوزه شاهد هستیم و امیدواریم این کار هم هر چه زودتر وارد حوزه اجرایی شود و ما آثار این اقدامات را مشاهده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =