ضرورت تکمیل طرح‌های حوزه سلامت گیلان/ بیمارستان جایگزین رازی احداث می‌شود

0 11

نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و ناظرین پروژه‌های عمرانی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این نشست، پیشرفت پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، موانع و مشکلات پیش رو، توسط رئیس دانشگاه و همچنین ناظرین پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر ارسلان سالاری با تأکید بر تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: لازم است روند و فرایند اداری فازهای باقی‌مانده پروژه‌های عمرانی در استان تسهیل و طرح‌های عام‌المنفعه آماده  افتتاح  و بهره برداری شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزوده شدن یک دستگاه CT اسکن جدید به مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت بر ضرورت تکمیل فضای موردنیاز این دستگاه در آن مرکز و بهره‌برداری از آن تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به حسن همکاری نزاجا با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رفع محرومیت‌ها، گفت: خوشبختانه ساخت چندین طرح حوزه سلامت نزاجا به همت سرهنگ خلبان رحمانی در گیلان انجام ‌شده و لازم است همکاری‌های بیشتری برای راه اندازی  سوله جدید در سایت لاکان  صورت گیرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توقف همه طرح‌های بهسازی در مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت خبر داد و افزود: این مرکز، ظرفیت تعمیرات و بهسازی را نداشته و طبق مطالعات انجام‌شده و هماهنگی‌های به‌ عمل‌ آمده با دکتر عباسی- استاندار گیلان، برای افزایش میزان اعتبار در بودجه سال آینده جهت احداث مرکز جدید آموزشی درمانی  در تلاش هستیم.

دکتر سالاری بر ضرورت تأمین مسکن متخصصین در گیلان تأکید کرد و گفت: برای تمامی پزشکان متخصص و فول تایم که در بیمارستان‌های دولتی شهرستانهای استان حضور دارند، باید مسکن احداث شود. وی با اشاره به پروژه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه، گفت: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین مجموعه دانشگاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه وجود دارد و تمام تلاش ما با در نظر گرفتن اولویت‌ها، احداث بیمارستان‌های جنرال در رشت است تا مردم تمامی خدمات درمانی موردنیاز خود را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه کلینیک‌های ویژه در شهرستان‌ها، گفت: باید سریعاً کلینیک‌های ویژه و تخصصی، تجهیز و جهت بهره‌برداری مردم مهیا شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + شش =