فرماندار لاهیجان: اخلاق در اولویت مدیران در برخورد با مردم باشد

0 16

فرماندار لاهیجان در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات پژوهشکده جای برگزار شد، با بیان اینکه بسیج تضمین کننده بدنه ی نظام و جامعه است، گفت: تسخیر قله های فناورانه توسط بسیجیان و ارتش ما بیانگر نقش مهم این نهاد ها است.

عصر کاسپین/ فرماندار لاهیجان در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات پژوهشکده جای برگزار شد، با بیان اینکه بسیج تضمین کننده بدنه نظام و جامعه است، گفت: تسخیر قله های فناورانه توسط بسیجیان و ارتش ما بیانگر نقش مهم این نهاد ها است.

یونس محمودی اظهار داشت: پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی به مردم باید اخلاق مدارانه باشد.

وی افزود: حضور کامل پرسنل دستگاه های اجرایی در ساعات اداری در محل کار الزامی است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، خاطر نشان کرد: مدارس باید پروتکل های بهداشتی را به شکل کاملا ویژه رعایت کنند.

محمودی به آمادگی دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان برای مقابله با هرگونه حادثه تاکید کرد و گفت: مدیران کارگروه ستاد بحران باید بصورت شبانه روزی باید در دسترس و آماده برای مقابله با بحران های احتمالی باشند.

وی به تکمیل آسفالت راه ها در بخش رودبنه تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار لاهیجان به حضور لاهیجان در بین شهرستان های برتر استان از نظر واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: تمامی پرسنل ادارات می بایست واکسن های خود را تزریق کرده باشند.

محمودی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید از شیوع پیک ششم کرونا در شهرستان لاهیجان جلوگیری نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − چهار =