پرونده مسکن مهر در گیلان بسته شد/ مسکن ملی بر قیمت مسکن تاثیر دارد؟

0 15

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه امید می‌رود مسکن ملی در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی داشته باشد، تصریح کرد: یقینا اجرای مسکن ملی بازار مسکن را از حالت جهشی خارج می کند و تا حدودی حالت سکون به قیمت مسکن خواهد داد.

عصر کاسپین/
حسین کشاورز با بیان اینکه هدف مسکن ملی کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، است، ادامه داد: در گیلان نیز همانند سایر استان‌های کشور از ثبت نام طرح مسکن ملی استقبال شده و ثبت نام تا ۱۵ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه امیدواریم افرادی از دهک‌های پایین جامعه بتوانند در این طرح شرکت کنند و خانه دار شوند خاطرنشان کرد: افراد کم درآمد در مسکن ملی برای گرفتن خانه از حمایت‌های ویژه برخودار خواهند شد و آورده اولیه برای دهک‌های پایین ۲۰ میلیون تومان و برای سایر متقاضیان واجد شرایط ۴۰ میلیون تومان است.

اسفنج حمام مدل CORPO ACTIVE کد ۱۷۵ آریکس صورتی ارزان تر از همه جا !

کشاورز در ادامه با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در گیلان بسته شده است و در حال حاضر واحدهای باقی مانده پروژه قبلی وارد مسکن ملی شده است، گفت: در حال حاضر پیگیر هستیم زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی تامین شود و تعدادی زمین که از گذشته داشتیم نیز کارهای طراحی آن در حال انجام است که تا ده روز دیگر به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به جنبه حمایتی که در طرح مسکن ملی دیده شده و تسهیلاتی که افزایش پیدا کرده است، افراد کم درآمد بیشتری بتوانند در استان خانه‌دار شوند.

کشاورز خاطرنشان کرد: تمهیداتی نظیر وام‌های کم‌بهره و غیره به افرادی که آورده اولیه ندارند نیز در نظر گرفته شده است و جزییات این امر به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید می‌رود مسکن ملی در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی داشته باشد، تصریح کرد: یقینا اجرای مسکن ملی بازار مسکن را از حالت جهشی خارج می‌کند و تا حدودی حالت سکون به قیمت مسکن خواهد داد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه با ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کل کشور نه تنها عطش بازار مسکن گرفته خواهد شد، اضافه کرد: علاوه بر این مسکن ملی تا حدودی از گسترش حاشیه‌نشینی و افزایش ساخت و خرید و فروش خانه‌های نسقی نیز جلوگیری خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =