۷۲ درصد گروه‌های هدف در استان گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند

0 8

فردین مهرابیان در تشریح آخرین آمار کرونا در گیلان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان.های استان گیلان بستری هستند که ۵۴ نفر از این تعداد به تازگی به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

عصر کاسپین/ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۵۸ نفر از این بیماران کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و ۱۱ نفر از بیماران به تازگی به این بخش منتقل شده‌اند تصریح کرد: ۵۸ نفر از بیماران بدحال هستند.

محرابیان با اشاره به آخرین وضعیت مراکز واکسیناسیون در استان گیلان خاطرنشان کرد: ۳۷ پایگاه واکسیناسیون امروز در سراسر استان گیلان و همچنین ۴ مرکز در سطح شهرستان رشت فعال بودند و فردا تعداد مراکز واکسیناسیون به طور چشمگیری افزایش میابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شمار واکسینه‌شدگان در استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر ۸۹.۴ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان گیلان دز نخست واکسن کرونا و ۷۱.۹ درصد از این جامعه هدف هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

بطبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، یک شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی، ۴ شهرستان در رنگ‌رنگ‌بندی آبی و مابقی ۱۲ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و با وجود کاهشی بودن آمار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان مورد تأکید است‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − نه =