آقازاده: فضاسازی درباره توافق ایران با آژانس براساس اطلاعات دروغ است

0 14

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فضاسازی‌های ضدانقلاب درباره توافق ایران با آژانس براساس یک‌سری اطلاعات دروغ بنا شده، گفت: ما به آژانس اجازه نخواهیم داد که مانند قبل از هر جایی که بخواهد نظارت و بازدید داشته باشد و فیلم بگیرد.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌های ضدانقلاب و غرب درباره توافق ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نصب دوربین در کرج گفت: فضاسازی‌های غرب و ضدانقلاب درباره این توافق براساس یکسری اطلاعات دروغ بنا شده است.

وی افزود: هنوز جزئیات این توافق به طوردقیق منتشر نشده که غربی‌ها و ضدانقلاب براساس یکسری اطلاعات کذب به فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق ایران با آژانس پرداخته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: یقینا ما به آژانس اجازه نخواهیم داد از هر کجایی که بخواهد فیلم بگیرد و یا بر آنجا نظارت کند و بازرسانش را به جاهای مختلف بفرستد.

آقازاده خاطرنشان کرد: تجربه به ما ثابت کرده که بازرسان آژانس جاسوس هستند و دولت و مجلس ایران اجازه نخوهند داد که این تجربیات تلخ در مورد ایران تکرار شوند.

وی در پایان گفت: هم دولت حواسش است و هم مجلس نظارت خواهد کرد که کاری خلاف قانون مصوب مجلس در مورد این موضوعات اتفاق نیفتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + یک =