اختصاص دو دستگاه اتوبوس با هدف تسریع در امر واکسیناسیون در محلات کم برخوردار رشت

0 14

با تاکید رئیس شورای اسلامی شهر رشت دو دستگاه اتوبوس جدید با هدف تسریع در امر واکسیناسیون کرونا ، بالاخص در محلات کم برخوردار رشت در اختیار مرکز بهداشت این شهر قرار گرفت.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در دیدار با رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت با قدردانی از اقدامات انجام شده پیرامون واکسیناسیون کرونا در سطح رشت اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری رشت در روزهای اوج کرونا و حتی در شرایط فعلی در حد توان خود تلاش می کند تا به نحوی از شیوع این ویروس منحوس بکاهد.
وی با تاکید به همراهی شورا و شهرداری رشت پیرامون تسریع در امر واکسیناسیون کرونا در سطح رشت بیان کرد: پیش از این دو دستگاه اتوبوس در اختیار مرکز بهداشت رشت به منظور تسریع در امر واکسیناسیون درسطح رشت قرار گرفته بود و قصد داریم دو دستگاه دیگر نیز به زودی و با هدف سهولت دسترسی به مراکز واکسیناسیون در محلات کم برخوردار رشت در اختیار مرکز بهداشت قرار دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از عملکرد خوب دستگاه هایی از جمله علوم پزشکی گیلان و مرکز بهداشت رشت در راستای انجام واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: خوشبختانه با عملکرد مثبت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مراکز درمانی ، اجرای واکسیناسیون در سطح رشت و استان گیلان به نحو مطلوبی در حال انجام است و استان گیلان از این بابت در رتبه نخست قرار دارد که نشانه تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه درمان این شهر و استان است.
کارگرنیا با بیان اینکه در برخی از شهرهای کشور مردم تمایلی به انجام واکسیناسیون کرونا ندارند گفت: با اعتماد سازی خوبی که در شهر رشت و استان گیلان انجام شده است خوشبختانه مردم با اشتیاق نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام می کنند و این نشان دهنده عملکرد خوب دستگاه های متولی در این حوزه و شایسته تقدیر است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت پیرامون تسریع در امر واکسیناسیون در سطح رشت اظهار کرد: پیش از این نیز دو دستگاه اتوبوس در اختیار مرکز بهداشت شهرستان رشت قرار گرفته بود و با افزایش این تعداد از دستگاه ها می توانیم خدمات بهتری در محلات رشت نیز انجام دهیم .
مازیار محمدی به تلاش های شبانه روزی مجموعه درمان رشت و گیلان پیرامون تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: در روزهای اوج کرونا برخی از پرسنل با وجود آنکه خودشان داغدار فوت عزیزانشان بودند اما حتی برای لحظه ای محل خدمت خود را ترک نکردند و ایثارگرانه تمام وقت خود را صرف خدمات رسانی به همنوعان خود کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 9 =