با حضور سازمان و شرکت های صنعتی منطقه آزاد انزلی

0 16

دومین نمایشگاه تخصصی فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان گیلان در راستای تداوم نهضت ساخت داخل و دسترسی به دستاوردهای مفید و سازنده در این عرصه از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان آغاز به کار کرد.

عصر کاسپین/ بنا به این گزارش این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های صنعتی و حذف وابستگی به محصولات خارج و تقویت توان تولید داخلی و رفع نیازهای فناورانه صنایع، فعال نمودن ظرفیتهای ساخت داخل و حمایت از توان تولید ملی برگزار شده است.

گفتنی است در این نمایشگاه که علاوه بر سازمان منطقه آزاد انزلی همراه با فعالین اقتصادی و شرکت های تولیدی این منطقه حضور دارند، ۸۰ واحد صنعتی برای نمایش توانمندی‌های ساخت داخل شامل واحد‌های قطعه سازی خودرو، برق و الکترونیک، فولاد و محصولات فلزی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نساجی، صنایع شیمیایی، واحد‌های دانش بنیان و فناور، دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی، ادارات و تشکل‌های صنعتی و معدنی، صنایع هوایی و دریایی حضور دارند.

در آیین گشایش نمایشگاه معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری و مدیران کل صمت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و مدیران روابط عمومی و امور بین الملل، جذب سرمایه‌گذاری و صنایع سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 18 =