برگزاری«چله مهربانی» توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

0 18

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری نهمین ویژه برنامه «چله مهربانی» همزمان با شب یلدا در قصر بازی رشت خبرداد.

عصر کاسپین/ علی محجوب، از برگزاری ویژه برنامه «چله مهربانی» خبرداد و گفت: امسال به پیشنهاد شهردار رشت برنامه «چله مهربانی» با همت و تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با مشارکت جمعی از خیرین و نیکوکاران با رویکردی متفاوت برای کودکان کار ،کودکان بدسرپرست و کودکان بی سرپرست برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ضمن قدردانی از شهردار رشت به منظوراعلام حمایت از این برنامه فرهنگی بیان کرد: اهدای بسته‌های پذیرایی ، برپایی مراسم شب یلدا با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رشت ،اهداء بلیط بازی رایگان به کودکان از جمله ویژه برنامه های این مراسم بود، تا شب یلدایی به یاد ماندنی برای این کودکان رقم بخورد.

علی محجوب، با بیان اینکه رویکرد جهادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر،همواره در برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد،افزود: از تمامی افراد و دستگاه هایی که در اجرای این برنامه همکاری و مشارکت داشتند قدردانی کرده و امیدوارم این برنامه در سال های آتی نیز تدوام داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 12 =