دستگیری ۴۰۰ متجاوز محیط زیست در گیلان 

0 13

سرهنگ محمد حجتی، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری ۴۰۰ متجاوز در حوزه محیط زیست در ۸ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

عصر کاسپین/ رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با متجاوزان و افرادی که به هر نحوی قصد تجاوز و سوء استفاده از منابع زیستی و به تاراج بردن سرمایه‌های ملی را دارند از دستگیری ۴۰۰ متجاوز در حوزه محیط زیست در ۸ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

سرهنگ محمد حجتی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص جلوگیری از دست‌اندازی افراد سودجو به محیط زیست، طرح‌هایی در این خصوص پیش‌بینی و اجرا شده است.

وی در تشریح اقدامات یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ۸ ماه گذشته از سال جاری ضمن اشاره به دستگیری ۴۰۰ متجاوز محیط زیست، گفت: در این راستا ماموران یگان حفاظت، ۳ هزار و ۳۵ عدد انواع ادوات و تجهیزات صیادی را کشف و همچنین هزار و ۱۷۲ عدد انواع صید غیرمجاز را توقیف و تحویل مرجع قضائی داده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: در این مدت بیش از ۱۴۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۶ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با متجاوزان و افرادی که به هر نحوی قصد تجاوز و سوء استفاده از منابع زیستی و به تاراج بردن سرمایه‌های ملی را دارند از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با سودجویان و غارتگران آثار باستانی و منابع طبیعی و ملی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =